Як організувати корпоратив, щоб він запам'ятався на все життя: практичні поради, рецепти, сценарії

Корпоратив – важливе проведення часу співробітників у році, що минає , це можливість залагодити конфлікти або навпаки, посунувши сонних, отримати шанс на просування по службі, словом, добре проведений корпоратив може згуртувати колектив на весь наступний рік, а може навіть надихнути на понаднормові подвиги і перевиконання планів.
Звичайно, перед вами як організатором стоїть найголовніше питання: які складові необхідні для проведення класного та незабутнього корпоративу?
Для початку зберіть команду і, якщо ви не Юлій Цезар , і не здатні знайти самостійно місце проведення, проаналізуйте смаки кожного та виведіть загальну середню думку для меню та майбутньої програми вечора.
Однією проблемою буде менше, якщо фінансову сторону повністю оплачує компанія, але є певна сума і в неї потрібно вкластися. Підіб'ємо підсумки, для проведення свята потрібно:
Місце проведення; Меню для святкового столу; Програма свята та конкурси; Бюджет події.
Розберемо кожен пункт окремо, розглянемо усі плюси та мінуси, і тоді у вас складеться чітка картина бездоганного свята.
1. Місце проведення
Для економії бюджету місцем проведення може бути приміщення , в якому працює колектив, це допоможе розбавити рутинну обстановку на найближчі місяці. Ви можете прикрасити приміщення, і новорічний декор до кінця зими нагадуватиме вам приємні моменти. Не завадить перестановка, щоб розчистити місце для танців та конкурсів. Прикрасити приміщення можна всім колективом заздалегідь, це заощадить час підготовки і підбадьорить співробітників перед святом.
Компанія щедра перед новим роком та надає необмежені фінансові можливості, тоді ось список, куди можна вирушити з колективом за межі робочого місця та запально провести час:
Забронюйте заздалегідь доріжки та столики, враховуйте, що подають у таких закладах фастфуд, тому меню підійде смакам кожного. Можна розбитися на команди та змагатися у боулінгу до втоми. Таке проведення часу зробить веселим і товариським кожного. ігровий центр для дітей , ні, це не жарт, насправді не всі компанії збирають сім'ї співробітників, що дуже засмучує другу половинку, а в такому закладі діти під наглядом і веселяться від душі, батьки можуть спокійно сидіти на втіху за столиком. Меню в такому закладі різноманітне і здатне догодити будь-якому смаку, також дозволені алкогольні напої, проте виглядає все гармонійно і пристойно. Дорослим можна пострибати з дітьми на батутах або пограти з колегами в комп'ютерні ігри. турбаза , можна забронювати необхідну кількість будиночків, запастися відрами маринованого шашлику, не зайвою буде і гітара, нехай немає серед вас професійних музикантів, але як не заспівати традиційну пісню біля багаття «Вигин гітари жовтої ти обіймаєш ніжно…». Розбавити процес поглинання шашликів можна дитячим змаганням - грою в сніжки. Піші прогулянки на природі дуже корисні для здоров'я, свіже морозне повітря та умиротворення, після такого відпочинку співробітники точно поправлять своє здоров'я. нічний клуб , в офісі багато роботи, надмірного спілкування, вирішення актуальних питань, як наслідок перенапруга та втома. Похід у клуб це різкий спосіб розрядити обстановку, такий варіант підійде для будь-якого віку, адже навіть співробітник за 50 молодих душ і сам бажає відвідати клуб, тоді організуйте таку вечірку . У клубі можна забронювати VIP столики, замовити нехитре меню, трохи поспілкуватися та, звичайно, танцювати. Зараз є великий бибір орендних приміщень і багато інформбюро і спеціалізовані сайти можуть запропонувати шикарні місця - різні за цінами закладу для корпоративу , де можна вибрати меню на найвибагливіший смак і реалізувати будь-яку розважальну програму, передбачену сценарієм свята.
ресторан , це найперше, що спадає на думку перед організацією свят, величезний плюс такого вибору в тому, що всі підготують до вашого приходу і обслужать, але необхідно вирішити низку завдань: погодити меню з колективом, підібрати програму та підготувати конкурси; нехай не лякають подальші організаційні питання ― нижче у статті докладно розповімо, які конкурси будуть мати успіх і яка програма підійде вашому колективу.
Поговоримо про меню
Немає проблем, якщо вибрали заклад, де меню включено і залишилося лише узгодити бюджет та уподобання колег, коли йдеться про самостійну організацію банкету, варто попрацювати, адже це не лише список скласти та купити продукти, а ще й приготувати. Кінець року, здавання звітів та організація свята, часу просто немає, тому найоптимальніший вихід - це фуршет, і краще купити продукти високої якості, ніж достаток дешевих та на довершення неприємні наслідки. Рекомендуємо придбати нарізку різноманітних м'ясних виробів (балик, сервелат, окіст), кілька сортів сиру. Не важко приготувати всілякі канапе, бутерброди з червоною ікрою і т. д. Можна відступити від приготування салатів і віртуозно оформити стіл, адже головне зміна обстановки та спілкування.
А як же кави? Десерт можна також оформити красиво у вигляді фуршету. А щоб ще більше спростити завдання підготовки та збирання, радимо придбати одноразовий посуд.
Програма свята та конкурси
Напередодні свята купуються дорогі вбрання , кожен прагне виглядати розкішно і неповторно, але так на звичайному святі, спробуйте для різноманітності ввести тематичну вечірку :
карнавал; мафія або стильні шістдесяті; аквагрим або грим, що світиться.
1. У великих китайських компаніях 1 раз на місяць всі співробітники одягають білі маски на обличчя і так ходять весь робочий день, так керівництво піклується про зняття напруги у відносинах співробітників, під маскою, не соромлячись емоцій, можна навіть пики корчити директору, але ми не китайці та одягаємо маски, щоб ще більше повеселиться, а посмішка довго висвітлювала обличчя. Карнавал зрозумілий і простий у підготовці, достатньо вибрати свій персонаж і придбати костюм або взяти на прокат. Повірте, інтрига на святі забезпечена.
2. Немає байдужих до нарядів з гангстерських фільмів , для жіночої половини - це сукні прямого крою з бахромою і паєтками, для чоловіків: капелюх з полями, штани, жилет і сигара і, як у старі «добрі» шістдесяті, додаємо шампанське річкою та авантюрами плани з таким святом можна свій фільм знімати. Підібрати вбрання під таку тематику легко, організатору варто лише натякнути, щоби почути одноголосне схвалення.
3. Аквагрим чудово доповнить простий карнавал або може перетворити гарне вбрання, фарба триматиметься довго, підійде не тільки жіночій половині, навіть простий малюнок у вигляді тату внесе у святкування Нового року незабутню особливість. Достатньо придбати фарби заздалегідь у магазині канцтоварів або звернутися до косметичного салону.
І ще більш незвичайний грим, що світиться. Тут є одна умова – у приміщенні має бути приглушене освітлення, при яскравому світлі таку фарбу не побачиш. Люмінесцентна фарба створює спалах світла на поверхні, коштує недешево, але якщо купити на весь колектив різних кольорів, вийде дуже бюджетно, таке враження навіть сниться. Колеги загубляться в часі і навіть вирішать, що настало далеке майбутнє, а може, святкування Нового року перемістилося на іншу планету?
Ось і підійшли до самої трудомісткої частини — це конкурси, адже не лише вибрати найцікавіші, задерикуватіші та смішніші, а її підготувати атрибутику, але ми й у цій категорії допоможемо.
Суперконкурси для веселого свята
Перед усіма конкурсами вам, як масовику витівнику, доведеться подбати про призи для переможців. Ні, це не повинен бути дуже дорогий і солідний приз, що-небудь символічне, але приємне, наприклад, шоколадна медалька в золотій фользі на ниточці дуже буде доречна, назбиравши такий оберемок собі на груди, кожен гордо носитиме не знімаючи, все свято . Ще б пак, я — крутіший за всіх! А тепер можна і конкурси розпочати.
Заячі вуха
У цьому конкурсі використовується легко доступний гумовий матеріал, звичайно, надувні кулі, з ними весело не лише дітям.
Матеріали для конкурсу:
надувні кулі, різного розміру, 100 штук; колготки капронові, за доступною ціною.
Правила конкурсу
1. Заздалегідь надуть кулі діаметром до 20 см, зібрати у великі пакети майки.
2. Вибрати від 2 до 5 осіб, вручити кожному пакет із кулями та колготи.
3. Пояснити, хто перший запхне кульки в колготки до повного заповнення панчох, і одягне собі на голову, той і переміг.
Конкурс швидко виконуваний і дуже смішний, ще на біс проситимуться охочі взяти участь або просто сфотографуватися з такими вухами .
Вбити кульку
Ще один конкурс із кулями перевірить на влучність та гостроту зору співробітників.
Матеріали
Кулі надувні, різного кольору та маленького розміру, у кількості 50 штук; дротики, взяти можна з купленого набору для гри в дартс, потім в офісі можна повісити і на кавобрейку практикуватися, 2 набори; ДВП дошка розміром 50 на 75 см; такий розмір можна придбати в магазині канцтоварів; канцелярські цвяхи та нитки.
Інструкція конкурсу
1. Надуємо кульки діаметром 10 см, не більше. Зав'язуємо хвостик ниткою.
2. Кріпимо на дошку канцелярський гвоздик і прив'язуємо до нього кульку.
3. Ставимо дошку на стілець зі спинкою та запрошуємо бажаючих взяти участь, вручаємо в руки дротики.
4. Засікаємо час і той, хто більше лусне кульок – виграв.
Переможцю одягаємо медаль на шию, оголошуємо тост «За найкрасивіші очі прекрасних дам і влучний погляд здобувачів», освіжаємось міцними напоями і веселимось далі.
Гігантська Дженга
Усі знають популярну настільну гру Дженга, але ми підемо далі та збільшимо розмір плашок у 10 разів. Як це зробити? Спіймайте фею і делікатно заберіть чарівну паличку , а може простіше в магазині будматеріалів придбати брус 5х10х200 см, в кількості 8 брусів, попросити нарізати на дощечки довжиною по 30 см. грати.
Матеріали для гри:
плашки розміром 5х10х30 см, 48 штук.
Правила гри
1. На столі, де поруч немає матеріалів, що б'ються, будуємо вежу: викладаючи разом 3 плашки, зверху хрестом ще 3 плашки, так викладаючи знак плюс, будуємо вежу.
2. Учасники по черзі витягують по одній плашці, так щоб вежа не завалилася, у кого найдовше протрималася конструкція і не розсипалася, той і виграв.
Можливо, такий конкурс проблематично підготувати, але в таку гру добре грати не лише у свято, звичайні тужні будні стануть цікавішими та яскравішими, якщо Дженга займе центральне місце в кімнаті для відпочинку.
А чи не збудувати нам будинок?
Після такої фрази, що відразу наводять думки про перебір кількості випитих міцних напоїв, але ні, ми ще тверезо дивимося на ситуацію і навіть зможемо взяти участь у конкурсі і побудувати будинок.
Матеріали для будівництва:
тонкі спагетті, за найдоступнішою ціною, 5 пачок; маршмеллоу, 10 пачок.
Інструкція для побудови
1. Зібрати мінімум 2 команди по 3 учасники.
2. Видати по пачці спагетті та упаковку маршмеллоу.
3. Пояснити, що маршмеллоу – це сполучний елемент, а спагетті – це стіни. Команда, що зуміла побудувати найвищий і найкрасивіший будинок, отримає смачненькі медальки.
Завершимо конкурсний хітпарад естафетою з двох команд.
Кулька на блюдечку
Якщо засиділися за столом, скоріше зберіть команди та перевірте хтось швидше.
Матеріали
надувні кульки, невеликого розміру, 4 шт.; тарілки пластикові, одноразові, 2 шт.; Два стільця.
Правила конкурсу
1. Зберіть дві команди по 5 осіб.
2. Надуйте 2 кульки і покладіть кожен на тарілочку.
3. Поставте стільці на відстань від команд 4 м.
4. Вручіть першим бігунам тарілочку з кулькою і дуйте в свисток: бігун повинен добігти до стільця і обігнути, не впустивши кульку з тарілки, повернутися до команди і передати наступному естафету.
Такий конкурс змусить розім'ятися всіх, одні бігають, інші вболівають за команди, підтримують і кричать. Ось наочний приклад командної роботи.
Такі конкурси універсальні, за ціною легко реалізовані, проводити можна в будь-якому приміщенні та зацікавлять навіть найвибагливіших.
Далі розповімо про різні розваги, де бюджет компанії вельми щедрий і захід проводиться в ресторані, а список програми надано на ваш необмежений вибір: компанії з організації свят, танцювальні колективи, музичні групи, що ведуть для свята, аніматори , колективи за спецефектами, фокусники та багато інші.
Можна покликати всіх одразу або вибрати для різноманітності вечора Діда Мороза та Снігуроньку, навіть один ведучий здатний допомогти не лише з конкурсами та підтримати весь вечір свята у тонусі, але навіть змусить танцювати найнерухоміших.
Також не буде зайвим замовити фотозйомку або відеозйомку, адже пам'ять штука примхлива, - з роками багато чого забувається, а гарна фотографія або якісний відеозапис не дадуть такої втрати.
На довершення свята можна влаштувати феєрверк на вулиці — це буде гарний епілог корпоративу, і з такими яскравими враженнями не шкода і піти додому.
Бюджет один на всіх
Тепер, знаючи чого душа бажає, можна сміливо відкидати, замінювати та вибирати найцікавіше та найнеобхідніше. Голосуйте або кидайте монетку, щоб не сумніватися і не жалкувати у правильності вибору, не забувайте Новий рік один раз на рік, гуляти так гуляти, від того як проведете корпоратив так і весь наступний рік пройде, подумайте які перспективи може відкрити лише один корпоратив і скільки співробітників згуртує та надихне на нові понаднормові подвиги, тоді витрати та зусилля будуть виглядати зовсім не зайвими і в майбутньому виправдають себе на всі 200%. Успіхи всім бажаючим у проведенні гарного корпоративника.