Санта чи Дід Мороз? Не дайте себе обдурити!

Запобігти обману!
Останнім часом на іграшкових Санта-Клаусах рідко вдається побачити однойменну назву. Зазвичай ними написано «Дід Мороз» . Здавалося б, дрібниця, на яку мало хто зверне увагу. Однак це помилка, яка вводить нас в оману! І з погляду законодавства вона неприпустима. Ми закликаємо кожного з вас, якщо ви побачили невідповідність іграшки з її назвою, не заплющуйте на це очі. Сміливо беріть в руку ручку, закреслюйте на іграшковому Санта-Клаусі слова «Дід Мороз», а замість них пишіть те, що спочатку має бути «Санта-Клаус» .
Відповідальність за сміливий вчинок
Можете навіть не сумніватися, охоронці магазину, консультанти чи адміністрація висунуть вам свої претензії. Цього не уникнути. Адже, на жаль, багато хто з них чудово знає свої права, але геть-чисто забуває про свої обов'язки. Так от права обманювати покупців у них немає і бути не може. Запам'ятайте головне: у цій ситуації ви маєте рацію. Тепер давайте розглянемо кілька варіантів розвитку ситуації, що склалася.
Адміністрація ображає та лякає судом
Найголовніше, будьте ввічливими ви. Грубість ще нікому не грала на руку, особливо у нашій ситуації. Тут вона лише нашкодить. Якщо керівництво магазину вдається до образ на вашу адресу, ввічливо обсмикніть їх, пояснивши, що вони не мають права вас ображати, і погрожуйте судом. Останнє має спрацювати. Якщо ж судом загрожують вам, запитайте, що Закон про захист прав споживачів цілком і повністю на вашому боці. До речі, було б непогано кожній людині знати, про що в ній йдеться. Можливо, люди навчилися б відстоювати свої права у боротьбі з несумлінними продавцями. Подати заяву до суду є сенс, але тільки на магазин, який безсовісно обманює своїх клієнтів, видаючи один товар за іншим.
Адміністрація не визнає своєї провини
Якщо ж образи та погрози подати до суду обійшли вас стороною, то це не означає, що адміністрація, нехай і у ввічливій формі, не вимагатиме від вас пояснення свого вчинку. Не дивуйтеся, що вони можуть не бачити відмінностей між Дідом Морозом та Санта-Клаусом через свою некомпетентність. Якщо ж працівники магазину не вірять вашим аргументам, хай хоч Інтернету повірять. Наберіть «відмінність Діда Мороза від Санта-Клауса», зайдіть на будь-який сайт і доведіть адміністрації магазину, що вони погарячкували зі звинуваченнями на вашу адресу.
Єдина причина отримати покарання
Так-так, вона всього одна, і це псування товару. Але ми з вами товар псувати не будемо. Ми лише переробили ту неякісну роботу, якою мали займатися працівники магазину. Виправлення помилки на ціннику - це не псування товару, відповідно ніхто не має права вас карати.