ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН
Повернення та обмін товарів належної/неналежної якості
Торгова Компанія (далі по тексту - Продавець)
здійснює повернення і обмін товарів належної/неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів»
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
1.
Товар
не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів,
потертостей, плям тощо;
2.
Товар
повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
3.
Збережено
всі ярлики та заводське маркування;
4.
Товар
зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Фізичне місце розташування, де можна зробити повернення:
м. Київ, вулиця
Харківське шосе, 11
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після
отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів неналежної якості
Ви можете повернути або обміняти придбаний товар протягом 14
днів після отримання. Для оформлення повернення необхідна наявність товарної
накладної, а також цілісність та збереження товару та всіх супровідних
елементів – лейблів, бірок, етикеток, упаковки, що входили до комплектності
товару. Товар не повинен бути пошкодженим або ношеним. Упаковка не повинна бути
пошкодженою, вандально розкритою або
ж відсутньою
Витрати на доставку:
·
У
разі обміну чи повернення товару витрати на поштову доставку по поверненню завжди оплачує покупець.
·
У
разі вини складу з комлектування, що з’ясовується остаточно після отримання повернутого товару та його
огляду, Продавець компенсує поштові витрати Покупця за доставку при поверненні товару.
Терміни та умови розрахунків
Гроші за товар повертаються покупцю протягом 7 днів після
перевірки товару експертами складу
щодо вимог повернення товару, що викладені вище.
Компенсація
витрат Покупця по доставці товару, що повертається (у разі підтвердження вини
Продавця) сплачуються протягом 7 днів після перевірки товару експертами складу
щодо вимог повернення товару, що викладені вище та після підтвердження факту
вини Продавця щодо комплектування (прийшов не той розмір, колір, комплектація
тощо)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в
обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до
категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної
якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Наприклад:
· Корсетні товари, постільна або ж натільна
білизна, рукавички та рукавиці, мітенки, панчішно-шкарпеткові вироби
· Перо-пухові вироби, мундштуки, капелюхи
· Парфюмерно-косметичні вироби, товари в
аерозольній упаковці
· Вироби із натурального та штучного волосся
(перуки, бороди, вуса, брова та інш.)
· Інші товари, що входять до зазначеного
переліку
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів»,
ви маєте право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту
його отримання.
Для повернення товару неналежної якості вам необхідно виконати такі кроки:
1. Повідомити продавця про неналежну якість товару. Це можна
зробити у письмовій формі (наприклад, електронною поштою, у меседжерах, листом) або усно (при зверненні до продавця).
2. Звернутися до продавця з вимогою про повернення грошей
або заміну товару на аналогічний.
3. Пред'явити товар Продавцю разом з його оригінальним упакуванням, якщо таке було.
4. Отримати від Продавця
акт прийому-передачі товару.
5. Якщо продавець відмовляється задовольнити вашу вимогу про
повернення грошей або заміну товару, ви можете звернутися до відповідного
органу державного контролю за якістю та безпекою товарів.
Додаткові положення та примітки
Важливо
пам'ятати, що товар може бути неналежної якості внаслідок виробничих дефектів
чи інших причин, які не пов'язані зі шкодою, заподіяною вами. Також
згідно зі статтею 16 Закону "Про захист прав споживачів»
у разі придбання товару неналежної якості внаслідок порушення правил його
експлуатації продавець не зобов'язаний здійснювати обмін чи повернення коштів
за такий товар.