ОРГАНІЗАЦІЯ ДИТЯЧОГО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ: сценарій підготовки та проведення будь-якого святкового заходу для дітей

Діти ростуть дуже швидко, і іноді ми розуміємо це.
Коли вони назавжди залишають батьківську хату. Тому щороку всі батьки намагаються влаштовувати дитячі свята і щоби один не був схожий на минуле.
Ми зібрали для батьків корисні поради про те, як організувати веселе цікаве свято для дітей та при цьому не оплачувати послуги спеціалістів.
З появою дитини її предки розуміють, що тепер їхній бюджет буде спрямований на дітей. І з кожним роком витрати збільшуватимуться. Але, незважаючи на це, такі витрати приємні. Тим більше що святкувати День народження дитини – непохитна традиція.
Якщо у вас є діти і ви хочете дізнатися поради щодо організації таких заходів, тоді забирайте до себе в скарбничку рекомендації від справжніх експертів даної справи.
З чого розпочинати організацію дитячого свята?
Етап 1. Потрібна ідея
Все починається з ідеї, і від неї відштовхуватимуться всі майбутні дії щодо організації та проведення. Такий етап може здатися найскладнішим, але як тільки ви визначитеся, весь процес далі піде як по маслу.
У голові відразу з'явиться багато нюансів та інших елементів.
Хоча є певний нюанс – завжди спирайтеся на смаки та уподобання дитини, а не на свої чи смаки порадників, наприклад, інших батьків, знайомих та родичів.
Дитині може бути цікавим певний герой або мультфільм, можливо гра, про яку варто акуратно дізнатися заздалегідь.
Етап 2. Де проходитиме захід?
Звичайно, бюджетнішого варіанту, ніж удома, вам не знайти, але в таких умовах можуть виникнути інші обмеження та складності проведення.
Але за таких умов можуть виникнути інші обмеження та складності проведення. Наприклад, обмежене місце, немає зони для ігор та ін. З іншого боку, це чудова економія, яку можна направити в інше русло.
Свято влітку чудово може пройти у дворі, що набагато спростить завдання з орендою та іншими нюансами. Тим більше, що свіже повітря наганяє апетит і корисне для дитячого здоров'я.
Подумайте про помічників, бо якщо працюватимуть мама та тато, вони втомляться лише від постійної біганини на кухню за посудом.
Залучайте бабусь та дідусів, старших братів та сестер. Призначайте відповідальних за певний фронт роботи.
Етап 3. Декор
Весь простір для свята потрібно оформляти відповідно до його тематики та ідеї. Якщо ви робитимете таке вперше, тоді варто потренуватися та пошукати ідеї для оформлення на просторах інтернету.
Не потрібно боятися копіювання деталей та елементів, це буде зроблено власноруч і не для продажу. Робіть прикраси разом із дітьми, це не тільки заощадить час, а й стане веселим заняттям для всієї родини.
Трапляються випадки, коли час підтискає чи ні його зовсім, щоб своїми руками готувати оформлення. Тоді вирушайте до магазину та купіть вагу, що потрібно.
Це не дорого та класно заощадить час на підготовку.
Етап 4. Фотозона
Сучасні свята мають на увазі наявність фотозони. Це вже стало аксіомою не лише на дитячих заходах.
Тому нею потрібно скористатися, і кожен охочий зможе залишити фотографію на згадку з іменинником. Фотозону створюємо також у рамках ідеї.
А от якщо не вмієте фотографувати та хочете красиві фото, тоді фотографа краще замовити. Тим більше що професіонал зобразить найцікавіші кадри і цілеспрямовано займатимуться лише зйомкою.
Делегуйте обов'язки.
Етап 5. Приступаємо до частування
У такий день цінується щось особливе, зроблене власними руками та від душі. Цей можна втілити.
Якщо у вас є практика та гарні кулінарні навички, адже діти вибагливі клієнти.
Звісно, улюблена їжа більшості дітей – піца, картопля фрі, фруктові нарізки, морозиво та інші закуски. Не подавайте екзотичних неперевірених страв, краще наголосити на декорі та подачі кожної страви.
Етап 6. Обов'язкова розважальна програма
Їжа їжею, а ігри мають бути, інакше дітям швидко стане нудно. Якщо є можливість і дозволяє бюджет, запрошуйте гарного цікавого аніматора.
В іншому випадку доведеться все продумати самостійно. Подивіться в інтернеті цікаві рухливі ігри для дітей віку.Між активними іграми, зробіть спокійні для перепочинку. Можна показати новий цікавий мультфільм. Підходять та інтелектуальні квести.
Весь реквізит приготуйте заздалегідь: картки, маски, м'ячі та інше.
Що стосується часу на ігри, то вони не повинні бути довшими за 2 години. Через 15 хвилин давайте дітям відпочити, випити води чи соку.
У моменти відпочинку загадуйте загадки, пропонуйте інтелектуальний відпочинок.
Етап 7. Гостьові бонбоньєрки
Незважаючи на те, що свято у вашої дитини, всі діти чекають на індивідуальні подарунки, тому що це діти. У такому разі зробіть кожному гостю бонбоньєрки.
Це можуть бути маленькі сувеніри, невеликі презенти, що залишать пам'ять про свято. Адже головна увага, а не ціна подарунка.
Безумовно, Дні народження можуть відбуватися і у сімейному колі тихо. Без аніматорів та безлічі гостей.
Це радше перевага батьків, адже дитині потрібні яскраві приємні спогади у майбутньому, яке настає дуже швидко.