НОВОРІЧНИЙ КОРПОРАТИВ: як організувати незабутній службовий Новий Рік самотужки - 7 забійних ідей

Кожен Новий рік приходить очікувано і весь колектив чекає на цікавий корпоратив, не схожий на минулий. Тому, якщо вас призначили відповідальним за його організацію, ви потрапили за адресою.
У цій статті представлено багато цікавих веселих ідей. Тому знайомтеся і вибирайте найкращий.
Іноді це серйозна робота, бо водночас треба догодити начальству, не образити колег та вписатися до виділеного бюджету.
У кожної компанії все по-різному, але ми пропонуємо вам ознайомитися і взяти орієнтир на певну тематику. Навіть якщо ви замовлятимете організацію в агентстві, все одно будете вносити свої корективи та пропозиції.
Варіанти цікавих ідей для корпоративів
Оригінальна вечірка Painty з елементами малювання під танці у стилі Disco !
На такому заході кожен зможе відчути себе справжнім художником. Навіть якщо ви ніколи не малювали, а також не тримали в руках справжню палітру, вам допоможе художник. Відмінна атмосфера, класна музика та конкурси, на яких можна виграти цінні подарунки.
Після такого вечора вага залишається задоволеною і під враженням.
Основна мета свята – не нудні уроки малювання, а згуртування колективу. Розслаблення та веселощі. Після заходу кожен забирає свій шедевр собі, який нагадуватиме про гарне проведення часу.
Місце проведення може бути різним: офіс, ресторан, готель. Все залежить від бюджету. За цінами орієнтуйтеся окремо у кожному агентстві. Звичайно, у Києві, Львові та Одесі такі заходи найдорожчі.
Тематичний вечір
Що стосується тематичних вечірок , то кожна компанія вибирає на свій смак. Адже не вага погоджуватися переодягатися у костюми. Але вихід є завжди і можна просто наголосити на аксесуарі або головному уборі.
Не забудьте в такому стилі підібрати музику, меню, декор залу та інші дрібниці, які створюють дух свята.
Тематичні вечірки найбільше підходять великим колективам.
Квест
Квести підходять для молодіжних компаній. У них багато завзяття, змагального духу та енергії. До квесту потрібно ретельно підготувати приміщення та локації або замовити у спеціальних агенціях. Квест може бути з виїздом чи прямо в офісі.
Майстер-класи
Для любителів спокійних заходів організуйте майстер-класи. Це затишно, смачно та пізнавально.
Місце проведення також різне: кафе, ресторани, школи та офіс.
Найцікавіші варіанти:
Дегустація вин Виготовлення кондитерських виробів (цукерки, печива, торти та ін.) Виготовлення індивідуальної парфумерії Косметики ручної роботи Живопис
Вітражі Декорування виробів різними техніками
Танцювальні батли
Звичайно, такі танці проводяться не з освітньою метою, а просто повеселитися. Такі дискотеки настільки цікаві, що жоден учасник не залишається осторонь.
Ось кілька варіантів, які пропонують досвідчені українські танцюристи:
Вибираємо 5 активних учасників та пропонуємо їм за 15 хвилин створити класні танцювальні номери зі співробітниками. Усі команди розходяться по різних кімнатах, а решта чекає на концерт. Професійні танцюристи пропонують повчити різні види танцю співробітників по черзі, а потім вони під музику демонструють свої навички.
Флешмоб відмінна ідея, тільки готувати його потрібно заздалегідь і тримати в таємниці. Включається спеціально підготовлена музика і 5-10 чоловік починають танцювати, а решта, дивлячись на них, підключаються.
Танцювальні батли також чудово. Ділимо колектив на 5 команд і робимо завдання, які виграли дістається приз.
Без спорту нікуди
Такими конкурсами можна спалити калорії, які набираються від ситних страв. Виходить і корисно для фігури та весело для колективу.
Варіанти забав:
Якщо є сніг можна робити змагання з санками, на лижах, ковзанах та інше Пейнтбол на снігу Біатлон у легкому варіанті
Веселі ігри та номери
Такий варіант скоріше доповнення до корпоративу. Чим самостійний сценарій.
Улюблене караоке. Підбираємо ведучого, конкурсну програму та шукаємо таланти серед колег. Репертуар вибираємо той, який підходить для всіх, наприклад новорічні пісні або пісні з фільмів.Ігри інтелектуалів – улюблене «Що? Де? Коли», «Вгадай мелодію» та інші.
Нагороди приготуйте заздалегідь.
Робимо фото. Потрібно приготувати реквізити, аксесуари та запросити фотографа. Не зайвим буде візажист та стиліст. Фото будуть веселі та якісні, буде про що згадати і на що подивитися.
Прикольні шаржі . Також запрошуємо шаржиста та позуємо самостійно або приготували фото всіх співробітників та під час корпоративу, шаржист демонструє свої роботи.
Фокуси . Потрібно подбати про справжніх артистів, які покажуть цікаве шоу для дорослих.
Іменні презенти
Готуємо іменні сувеніри на чашках, футболках та інших виробах. Іменні, а не з логотипом компанії.
Смачна їжа обов'язковий пункт.
Трапляються випадки, що за рік так співробітники втомлюються, що хочуть просто добре і в спокійній обстановці провести час. Тому замовляємо смачні страви, напої та спокійну музику, під яку чудово вестиме розмови.
Захід можна провести у ресторані або зробити замовлення до офісу. Тільки плануйте та бронюйте мета заздалегідь.
Музика!
Подбайте про музичний супровід заздалегідь. Сплануйте плейлист.
Можна запросити DJ із професійною апаратурою або знаменитого виконавця. Адже все залежить від бюджету.
Іноді високий бюджет – це головне. Головне бажання колективу та його згуртованість.
Також потрібно, щоб відповідально підходили до організації, допомагали одна одній та не порушували традицій. Адже треба не лише добре працювати, а й уміти добре відпочити, щоби підвищити свою майбутню продуктивність.
Повірте, не все залежить від грошей, можна зробити в офісі бутерброди та класно провести час під веселі конкурси. А в дорогих ресторанах не завжди весело...