НОВОРІЧНИЙ КОРПОРАТИВ своїми руками: нові сучасні ідеї щодо підготовки та проведення святкування Нового року в офісі

А чи вам відомі правила успішного коропоратива?
Якщо ні, тоді ми знаємо, що вам порадити та розповісти. Адже щороку народжуються нові тенденції, за якими наздогнати не так просто.
Але є й «залізні» правила, без яких не обійтись.
Найчастіше підготовка розпочинається у листопаді. Робота вирує і спеціально призначені начальством працівники, кидаються у пошуках хорошого сценарію та іншого.
Основні питання перед підготовкою
Де провести корпоратив?
Коли найзручніше?
Хто всім займатиметься?
Що буде на столах?
Якою буде тема заходу?
Це головні питання, які потрібно поставити на початку, щоб нічого не пропустити.
Але починати треба з бюджету, який можна витратити на всю організацію. Адже від кількості грошей безпосередньо заздрості їжа та унікальність веселощів. А тепер розглянемо кілька варіантів корпоративу.
№1 – вдалий рік із необмеженим бюджетом
Найперспективніший і класний сценарій – рік закінчений плідно, значить дякувати керівництву компанії буде на повну. У такому разі важливіший відпочинок, ніж божевільна вечірка.
У такому разі можна знайти фірму, яка займеться всією організацією. Вона повинна мати хороший прайс із відмінними нестандартними сценаріями, цікавим шоу, зірками у програмі, феєрверками та іншими фішками для крутого свята.
Послуги таких компаній дуже спрощують усю підготовку, просто обговорюєте весь сценарій, підганяєте під свої запити та оплачуєте за фактом усі послуги. Хоча не варто забувати, що за якістю підрядника потрібно простежити та вивчити раніше залишені про нього відгуки інших компаній.
Ось кілька критеріїв, на які варто спиратися під час вибору:
- Вивчення портфоліо
- Відгуки попередніх клієнтів
- Наявність кілька різних за тематикою сценаріїв корпоративів
- Прейскурант у порівнянні з іншими за аналогічні послуги
- Створення індивідуальної програми
Можна заощадити бюджет, якщо деякі обов'язки візьмуть інші колеги. Наприклад, конкурси та вибір ведучого, пошук ресторану чи замовлення їжі.
Це допоможе не лише реалізувати всі задуми, а й контролювати усі етапи підготовки.
№2-дружній колектив
У добрих дружніх компаній завжди все добре планується, якщо, як і в першому варіанті, бюджет дозволяє виконати все задумане.
Тільки таким колективам не цікаво проводити пасивний час, а для них краще душевні, веселі конкурси та музична програма. Колектив сам обирає конкурси. Планує подарунки, створює свій плей-лист.
Обов'язкове правило – беруть участь усі. Роль має кожен і відповідальність зокрема. Це своєрідна розрядка для веселого колективу.
№3 – зробимо корпоратив самі
Якщо є досвід добре, а якщо досвіду немає - не біда. Просто варто розуміти, що продумувати і контролювати доведеться кожну дрібницю самостійно. А починати треба за два місяці і пізніше.
Отже, ось 10 правил, що допомагають спростити всю підготовку та організацію:
- Визначте тематику та концепцію, що важливо для колективу веселитися чи відпочивати.
- Вибираємо місце проведення та точну дату. Перегляньте комплекси за містом, визначте кількість людей для свята. Домовитеся заздалегідь і обговоріть декор приміщення, найкраще внести передоплату і спокійно продовжувати підготовку.
- Потрібно призначити оргкомітет, який поєднає творчі особи. Вони не лише керуватимуть, а й виноситимуть на обговорення весь процес організації.
- Напишіть детальний план підготовки, вказуючи будь-які дрібниці.
- У кожному блоці завдань має бути одна відповідальна людина. Інші братимуть активну участь.
- Не забудьте про подарунки. Їх варто купити чи замовити заздалегідь.
- Визначтеся з ведучим. Зустріться з ним і все обговоріть. Ведучим може бути і хтось із колег, хто володіє ораторським мистецтвом. Також не забуваємо про Діда Мороза та Снігурка. Позначте в сценарії все за тимчасовими відрізками, так би мовити план з таймінгом. Так ви уникнете метушні та збоїв.
- Чітко визначаємося з конкурсною програмою, запрошеннями та привітаннями. Якщо корпоратив планується з дітьми, не обділіть їх увагою та вставте дитячі конкурси. Можна створити міні-фільм та подивитися на всі головні події минулого року з екрану.
- Меню. До нього потрібно поставитися з великою відповідальністю. Не потрібно змушувати надмірно столи, якщо знаєте, що багато продуктів та страв зіпсуються або залишаться недоторканими. Зробіть опитування колег та складіть меню на основі переваг. Так буде оптимально для всіх та для бюджету.
Якщо дотримуватись таких простих і чітких правил, корпоратив вдасться на славу. Вечірку довго згадуватимуть, обговорюватимуть.
Не забудьте про пам'ятні знімки. З фотографом краще також домовитись заздалегідь.